background-image

Automatický prieskum spokojnosti zákazníkov

S cieľom udržať najvyššiu úroveň spokojnosti našich zákazníkov a splniť pokyny pre certifikáciu ISO naša spoločnosť uskutočňuje automatický prieskum zákazníkov pomocou nástroja s názvom Robocaller NPS. Každý mesiac náhodne vybraná skupina našich zákazníkov, ktorým boli naše výrobky dodané, bude zvolená, aby sa zúčastnila krátkeho prieskumu trvajúceho menej ako 2 minúty, za účelom hodnotenia úrovne ich spokojnosti. Jedinečnosť tohto riešenia spočíva v tom, že celý prieskum je automatizovaný, takže hovory neuskutočňuje skutočný agent, ale robot. Vďaka tomu môžu naše telefónne linky zostať dostupné pre hovory od našich zákazníkov a tak im slúžiť efektívnejšie a rýchlejšie.

Prečo som bol vybraný?

Výber je náhodný na základe dodávok z minulého mesiaca a v prípade tzv. spotrebiteľov s pomerovým meraním - aj na základe spotreby (pretože v tomto prípade sú dodávky automatizované). Nastavili sme systém takým spôsobom, aby príliš často nevolal tomu istému zákazníkovi, aj keď má ten istý zákazník niekoľko lokalizácii. Skupinu okrem iného delíme takým spôsobom, aby odrážala rôzne typy a segmenty našich zákazníkov. Telefonický hovor z nášho systému by nemal prichádzať viac ako dvakrát ročne, ale môže sa stať aj to, že vám nebudeme vôbec telefonovať. Samozrejme, aby ste rešpektovali svoje právo na súkromie, môžete kedykoľvek požiadať o odstránenie vašich údajov z potenciálnej skupiny. Za týmto účelom kontaktujte našu infolinku. Nezabudnite však, že vaše odpovede sú pre nás veľmi dôležité a pomôžu nám lepšie a rýchlejšie vás a ostatných zákazníkov obsluhovať, preto rátame s vašou spoluprácou pri výbere oblastí, v ktorých sa môžeme zdokonaliť.

Čo sa odo mňa očakáva?

Ako už sme spomenuli, celý prieskum trvá najviac 2 minúty. Robot sa predstaví a potom sa opýta na celkovú úroveň spokojnosti a potom v závislosti od odpovede položí ďalšiu otázku na zdôvodnenie odpovede. Všetky odpovede sú nahrávané na základe čísel, ktoré si zvolíte na klávesnici telefónu, takže s nami nemusíte ani hovoriť. Po dokončení prieskumu môžete samozrejme kontaktovať priamo nášho konzultanta alebo sa jednoducho vrátiť do svojej práce, pretože náš robot po prijatí všetkých odpovedí ukončí spojenie. Nastavili sme systém tak, aby vám volal počas našej pracovnej doby a nerušil vás počas voľného času.

 

Ďakujeme všetkým, ktorí sa zúčastnia nášho prieskumu NPS Robocaller - umožní nám to rozvinúť a lepšie zosúladiť naše služby s vašimi očakávaniami. V prípade akýchkoľvek otázok týkajúcich sa prieskumu spokojnosti alebo akejkoľvek inej témy týkajúcej sa našej spolupráce, naši agenti sú vám pripravení pomôcť. Môžete zavolať na našu infolinku, zaslať správu poštou alebo vyplniť kontaktný formulár na našej webovej stránke.

Môžeme Vám pomocť?

Máte nejaké otázky?

Vyplňte formulár alebo nám zavolajte.

Pre odoslanie správy prosím, vyplňte všetky vyznačené polia.
Vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Ďakujeme.
Meno / Priezvisko
Telefónne číslo *
E-mail *
PSČ
Povedzte nám, ako Vám môžeme pomôcť
Full Close

Vyberte si predmet:

Ďalšie články:vráťte sa k novinkámZistite, ako ušetriť náklady na vykurovanie:prejsť na článok