background-image

Automatický prieskum spokojnosti zákazníkov

Vážený zákazník,

 

Ďakujeme, že ste si vybrali služby spoločnosti Flaga. Vážime si príležitosť s Vami spolupracovať. Aby sme vždy poskytovali služby a produkty najvyššej kvality a splnili vaše očakávania, chceme vedieť, čo si myslíte! Váš názor je pre nás dôležitý a preto nás zaujíma, ako nás vidíte, ako hodnotíte naše služby a produkty , ktoré oblasti považujete za tie, ktoré môžeme zlepšiť a čo môžeme urobiť, aby ste odporučili Flagu ostatným?

 

Dovoľte nám informovať Vás, že za účelom získania cenných informácii ohľadne Vašej spokojnosti s našou spoločnosťou Vás budeme telefonicky kontaktovať. Ide o tzv. NPS prieskum, preverujúci ochotu zákazníkov odporučiť našu spoločnosť známym, na stupnici 0-10. Odpovedať na naše otázky Vám nezaberie viac ako 2 minúty Vášho času , preto budeme veľmi radi , keď si na prieskum nájdete čas. Výber skupiny zákazníkov je vždy náhodný a generovaný systémom zo zoznamu klientov , ktorí si nedávno zakúpili naše produkty.

Budeme Vás kontaktovať z čísla identifikovaného ako Flaga a položíme Vám len 2 otázky.

Otázka 1

Aká je pravdepodobnosť, že odporučíte Flagu svojmu priateľovi alebo známemu na stupnici od 1 do 10? Použite prosím stupnicu, kde 1 znamená, že pravdepodobnosť je veľmi nízka a 10 znamená veľmi vysokú pravdepodobnosť.

Otázka 2

V tejto otázke sa chceme dozvedieť viac podrobností, v závislosti od hodnotenia, ktoré nám udelíte, sa obsah otázky mierne líši. Budeme sa v ňom pýtať na oblasti, ktoré najviac ovplyvnili hodnotenie, čo môžeme zlepšiť a čo si najviac ceníte.

Na identifikáciu konkrétnych oblastí bude na výber 7 kategórií:

  1. CENA - ponúkaná cena plynu je primeraná kvalite produktu,
  2. DORUČENIE - dodávka prebehla v dohodnutom termíne, o zmenách som bol informovaný, množstvo dodaného tovaru zodpovedalo objednávke/potrebám, vodič sa správal profesionálne a milo,
  3. FAKTÚRA - faktúra bola doručená podľa očakávania (v súlade so zmluvnými podmienkami), bola zrozumiteľná a prišla včas na jej zaplatenie
  4. KVALITA PLYNU - inštalácia funguje správne, plynové zariadenia fungujú správne,
  5. ZÁKAZNÍCKY SERVIS - kontaktná osoba bola zdvorilá a profesionálna, nahlásený problém bol vyriešený v dohodnutom čase,
  6. TECHNICKÝ SERVIS / TELEMETRIA - technická služba okamžite reaguje na požiadavky, meracie zariadenia fungujú správne,
  7. BEZPEČNOSŤ VÝROBKU - plyn je certifikovaný, inštalácia a zariadenia s ním dodávané neohrozujú zdravie a bezpečnosť užívateľov, fľaše a nádrže sú pravidelne kontrolované.

 

Sme si vedomí toho, že vždy je čo zlepšovať a príležitosti na zlepšenie, ale veríme, že vďaka informáciám, ktoré od vás dostaneme, ich budeme môcť sledovať a reagovať, a tak neustále zlepšovať kvalitu našich služieb.

 

Ďakujem za váš záväzok Tím spoločnosti Flaga

Môžeme Vám pomocť?

Máte nejaké otázky?

Vyplňte formulár alebo nám zavolajte.

Ak chcete povoliť odoslanie správy, vyplňte prosím označené polia.
Vaša objednávka bola úspešne odoslaná. Ďakujeme.
Meno / Priezvisko
Telefónne číslo *
E-mail *
PSČ
Povedzte nám, ako Vám môžeme pomôcť
Full Close

Vyberte si predmet:

Ďalšie články:vráťte sa k novinkámZistite, ako ušetriť náklady na vykurovanie:prejsť na článok